کمالوند: با الدحیل با تاکتیکی ویژه بازی می کنیم

به گزارش مجله کامپیوتر، مربی تیم استقلال در نشست خبری شرکت کرد و گفت: اینطور به نظر می رسد که برنده بازی فردا می تواند تا حدود زیادی خیال خود را از صعود راحت کند.

کمالوند: با الدحیل با تاکتیکی ویژه بازی می کنیم

به گزارش گروه ورزشی مجله کامپیوتر، فراز کمالوند مدیرفنی تیم فوتبال استقلال، در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر الدوحیل گفت: جا دارد قبل از شروع صحبت هایم بابت این تاخیر چند دقیقه ای جهت حضور در اینجا، عذرخواهی کنم.

او ادامه داد: بازی فردای ما برابر الدوحیل، بازی بسیار سختی است. تیم الدوحیل تیمی است که سازماندهی خوبی دارد و ما آن ها را به خوبی آنالیز نموده ایم. بازی های آن ها در قطر و اینجا را مورد آنالیز قرار داده ایم. خودمان را برای این بازی مهم آماده نموده ایم. اینطور به نظر می رسد که برنده بازی فردا می تواند تا حدود زیادی خیال خود را از صعود راحت کند.

کمالوند اضافه نمود: ما به دنبال این هستیم تا یک ثبات خوب پیدا کنیم و با تمام وجودمان، با قلبمان برای طرفداران میلیونی خود کوشش می کنیم تا باز هم به موفقیت برسیم. ما بازی به بازی پیش می رویم و الان هم تمام تمرکزمان روی بازی فرداست و امیدوارم پیروز بازی فردا هم ما باشیم. ما در 2 بازی قبلی تغییر تاکتیک و سیستم داشتیم و یقینا فردا هم با تاکتیکی ویژه بازی می کنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کمالوند: با الدحیل با تاکتیکی ویژه بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: با الدحیل با تاکتیکی ویژه بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید