یاری 2 میلیون یورویی بزرگ ترین درگاه رزرو هتل به استارتاپ های گردشگری│چهار شرکت آسیایی هم یاری هزینه گرفتند

به گزارش مجله کامپیوتر، موسسه Booking.com برای سومین سال پیاپی به استارتاپ های فعال در حوزه گردشگری توسعه پایدار یاری هزینه 2میلیون یورویی اعطا کرد.

یاری 2 میلیون یورویی بزرگ ترین درگاه رزرو هتل به استارتاپ های گردشگری│چهار شرکت آسیایی هم یاری هزینه گرفتند

مجله کامپیوتر: موسسه Booking.com به عنوان یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین درگاه های رزرو هتل در دنیا، سومین سال پیاپی است که برنامه شتاب دهنده Booking Booster را باهدف آموزش و حمایت اقتصادی از استارتاپ های فعال در حوزه گردشگری توسعه پایدار برگزار می نماید.

سال جاری این برنامه شتاب دهنده به مدت سه هفته در قالب مجموعه ای از سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی با حضور کارشناسان وبگاه بوکینگ برگزار گردید.

10 استارتاپ از 8 کشور به صورت مجازی و واقعی در برنامه شتاب دهنده سال 2019 شرکت کردند و در این برنامه آموختند که چگونه می توانند کسب وکارهای خودشان را با ترکیبی از مدل ها و راه چاره های مختلفی چون استفاده از محصولات مبتنی بر فناوری برای حفاظت از محیط زیست و حیات وحش تا سکوهایی که به جوامع درمعرض خطر یاری می نمایند تا به وسیله توجه فراگیر به گردشگری توسعه یابند، سازگار نمایند.

این برنامه در سرانجام یاری هزینه 2 میلیون یورویی را به این 10 استارتاپ شرکت نماینده اعطا کرد.

از این 10 استارتاپ هایی که شایسته دریافت این یاری هزینه شدند چهار استارتاپ از آسیا هستند. استارتاپ NotOnMap از هندوستان 250 هزار یورو، استارتاپ کوه پیمایی و سفر خواهری SASANE از نپال 175 هزار یویور، استارتاپ Picha Eats از مالزی 175هزار یورو و استارتاپ بنیاد مهمان نوازی سومبا از اندونزی 100 هزار یورو دریافت کرد.

همچنین استارتاپ اُکرا سولار از استرالیا فعال در حوزه شبکه فناوری خورشیدی برای ارائه برق لازم به مردم بدون دسترسی به شبکه برق سراسری با هدف توسعه گردشگری در این مناطق محروم از برق و همچنین استارتاپ IMPULSE Travel از کلمبیا که سکویی برای فعالیت های گردشگری در جوامع محلی در معرض خطر جنگ در این کشور باهدف جذب گردشگر و برقرار صلح و آرامش در این مناطق است هر یک بودجه 400 هزار یورویی دریافت کردند.

وبگاه رزرو هتل و پرواز Booking.com معتقد است که فناوری ابزاری قدرتمند به ویژه برای سفرهای توسعه پایدار، صلح آمیز و دوستدار محیط زیست و حیات وحش است.

منبع: چمدان

به "یاری 2 میلیون یورویی بزرگ ترین درگاه رزرو هتل به استارتاپ های گردشگری│چهار شرکت آسیایی هم یاری هزینه گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 2 میلیون یورویی بزرگ ترین درگاه رزرو هتل به استارتاپ های گردشگری│چهار شرکت آسیایی هم یاری هزینه گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید