1015 خانواده متقاضی فرزندپذیری بوده اند

به گزارش مجله کامپیوتر، سرپرست بهزیستی تهران گفت: در امسال 1015 خانواده متقاضی فرزندپذیری بوده اند که 129 خانواده تقاضای فرزند دختر و 203 خانواده تقاضای فرزند پسر داشتند.

1015 خانواده متقاضی فرزندپذیری بوده اند

زمانی گفت: در امسال تعداد بچه ها پسر که به مرحله پذیرش و فرزندخواندگی رسیده اند 60 درصد و تعداد بچه ها دختر 40 درصد بوده است.

به گفته سرپرست بهزیستی تهران، قبول سرپرستی بچه ها در کلیه شهرستان های استان تهران انجام می گردد اما آمار تهران، ری و شمیرانات بالاتر است.

او می گوید: عدم تناسب بین تعداد متقاضیان به ویژه متقاضیان طفل دختر و تعداد بچه ها دارای شرایط فرزند خواندگی، فرهنگ سازی در مورد ایجاد تناسب جهت افزایش تعداد متقاضیان طفل پسر، بچه ها معلول، بیماری خاص و بچه ها دارای پیگیری درمانی و بچه ها بالای 7 سال از جمله مسائل اصلی فرزند خواندگی است.

طی 9 ماهه اول سال در مجموع 332 کمیته فرزندخواندگی در استان تهران تشکیل شد که 119 کمیته مربوط به تهران، 63 کمیته مربوط به ری، 121 کمیته مربوط به شمیرانات و 29 کمیته مربوط به شهریار است، بعلاوه در مجموع 242 فرزند به خانواده های متقاضی فرزند تحویل داده شده که از این تعداد 112 خانواده مربوط به شهر تهران، 77 خانواده مربوط به ری، 28 خانواده مربوط به شمیرانات و 25 خانواده مربوط به شهریار است.

مجله کامپیوتر اجتماعی رفاه و تعاون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "1015 خانواده متقاضی فرزندپذیری بوده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1015 خانواده متقاضی فرزندپذیری بوده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید