4 مدل طرز تهیه بستنی هلویی رژیمی بدون شکر و سالم

به گزارش مجله کامپیوتر، آشنایی با طرز تهیه بستنی هلویی رژیمی برای افرادی که عاشق طعم با طعم میوه ای هستند، درست مثل یک معجزه است. طرز تهیه بستنی هلویی رژیمی بدون شکر چگونه است و برای تهیه این بستنی از چه مواد اولیه ای استفاده می گردد؟ در این مقاله از در می توانید با چند روش آموزش تهیه بستنی هلویی رژیمی بدون شکر آشنا شوید. در انتهای مقاله به سوالات متداول در خصوص بستنی رژیمی خوشمزه خانگی با طعم هلو پاسخ خواهیم داد.

4 مدل طرز تهیه بستنی هلویی رژیمی بدون شکر و سالم

طرز تهیه بستنی هلویی رژیمی با ماست

مدت زمان آماده سازی: 15 دقیقه

کالری بستنی هلویی رژیمی برای هر نفر: حدود 87 کالری

مواد لازم برای طرز تهیه بستنی هلویی رژیمی بدون شکر

  • هلو رسیده: 4 عدد
  • عسل: 2 قاشق غذاخوری
  • ماست یونانی: 1 لیوان فرانسوی دسته دار
  • آب لیمو ترش تازه: چند قطره

مراحل طرز تهیه بستنی هلویی رژیمی

از جمله به عنوان یک میوه فوق العاده خوش عطر و طعم تناسب اندام است. شاید به همین دلیل از هلو معمولا در تهیه انواع دسرها نیز استفاده می گردد. اگر در رژیم لاغری هستید و هوس خوردن بستنی کرده اید، می توانید تنها با ترکیب میزانی هلوی رسیده، عسل و ماست یونانی یک بستنی رژیمی فوق العاده خوشمزه تهیه کنید. در ادامه می توانید با مراحل درست کردن بستنی هلویی رژیمی با ماست آشنا شوید.

مرحله اول؛ منجمد کردن هلوها

در اولین مرحله از طرز تهیه بستنی هلویی رژیمی باید هلوها را بشویید و پوست و هسته آن ها را جدا کنید. سپس هلوها را خرد کنید و داخل یک ظرف درب دار بریزید و در فریزر قرار دهید تا منجمد شوند.

مرحله دوم؛ میکس کردن هلوها

در این مرحله بعد از چند ساعت که هلوها منجمد شدند، آن ها را در مخلوط کن بریزید و با دور تند خوب میکس کنید تا کاملا پوره شوند.

مرحله سوم؛ اضافه کردن سایر مواد به هلوها

در این مرحله از آموزش تهیه بستنی هلویی رژیمی بدون شکر باید عسل، ماست و میزانی کمی آب لیمو ترش تازه به هلوهای میکس شده اضافه کنید. می توانید انواع، ، مثل و را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه های همیشه تخفیف بخرید.

مرحله چهارم؛ قرار دادن بستنی در فریزر

بعد از آماده کردن مواد بستنی هلویی رژیمی باید آن را در یک ظرف درب دار بریزید و برای چند ساعت در فریزر قرار دهید. در این مدت بهتر است هر نیم ساعت یا 40 دقیقه یک بار ظرف را از فریزر خارج کنید و با چنگال هم بزنید و دوباره در فریزر قرار دهید. این کار موجب می گردد بستنی شما حالت یخی پیدا نکند. بعد از چند ساعت می توانید با اسکوپ بستنی را بردارید و داخل ظرف مورد نظرتان بریزید و میل کنید.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه بستنی هلو به 3 روش خامه ای و آلاسکا و با ثعلب

طرز تهیه بستنی یخی هلو رژیمی خوشمزه و خانگی

مدت زمان آماده سازی: 10 دقیقه

مواد لازم برای تهیه بستنی یخی هلو خوشمزه

  • هلوی خرد شده: 1 لیوان فرانسوی دسته دار
  • عسل: 2 تا 4 قاشق غذاخوری
  • آب: 1/2 لیوان فرانسوی دسته دار

مراحل طرز تهیه بستنی یخی هلوی رژیمی

برای تهیه این بستنی هلویی رژیمی و بدون شکر ساده و خوشمزه باید پوست و هسته هلوها را جدا کنید و هلوهای خرد شده را داخل مخلوط کن بریزید تا کامل میکس شوند. سپس عسل و آب را اضافه کنید و دوباره مواد را در مخلوط کن ترکیب کنید. در نهایت مایه بستنی یخی را داخل قالب های مخصوص بستنی بریزید و برای چند ساعت در فریزر قرار دهید. زمانی که بستنی نیمه منجمد شد چوب بستنی ها را داخل آن قرار دهید و پس از 3 ساعت بستنی ها را از فریزر خارج کرده و میل کنید.

طرز تهیه بستنی رژیمی هلو با ثعلب

مدت زمان آماده سازی: 20 دقیقه

مواد لازم برای تهیه بستنی رژیمی هلو با ثعلب

  • ماست کم چرب: 2 لیوان فرانسوی دسته دار
  • هلو: 4 عدد
  • ثعلب: 1 قاشق غذاخوری
  • عسل: 2 قاشق غذاخوری
  • وانیل: کمی

مراحل طرز تهیه بستنی رژیمی هلو با ثعلب

ثعلب یک ماده اساسی در بستنی های آماده است که موجب کش دار شدن و غلیظ شدن بافت بستنی می گردد. اگر دوست دارید بستنی هلویی رژیمی شما شباهت بیشتری به بستنی های آماده بیرونی داشته باشد، می توانید از میزانی ثعلب بهره ببرید. برای تهیه این بستنی باید پوست و هسته هلوها را جدا کنید. پس هلوها را خرد کنید و در یک ظرف دربسته داخل فریزر قرار دهید.

بعد از این که هلوها منجمد شدند، آن ها را همراه با عسل، ماست و وانیل در مخلوط کن بریزید تا مواد کاملا با هم ترکیب شوند. سپس ثعلبی را که از قبل در آب گرم حل کرده اید، به سایر مواد اضافه کنید. بستنی را در یک ظرف درب دار بریزید و برای حدود 6 ساعت در یخچال قرار دهید. در این مدت باید هر 40 دقیقه یک بار بستنی را از فریزر خارج کنید و خوب هم بزنید تا بستنی شما کشدار گردد و فرم بهتری پیدا کند.

در صورت تمایل می توانید را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه های زنجیره ای تهیه کنید.

طرز تهیه بستنی هلویی از نوع رژیمی با شیر

مدت زمان آماده سازی: 10 دقیقه

مواد لازم برای تهیه بستنی هلویی رژیمی با شیر

  • عسل: 2 قاشق غذاخوری
  • هلوی خرد شده: 300 گرم
  • شیر: 1 لیوان فرانسوی دسته دار

مراحل طرز تهیه بستنی رژیمی با هلو و شیر

برای تهیه این بستنی هلویی رژیمی ساده و خوشمزه ابتدا باید پوست و هسته هلوها را جدا کنید. سپس هلوهای خرد شده را در یک ظرف درب دار بریزید و برای حدود 4 ساعت در فریزر قرار دهید تا منجمد گردد. بعد از منجمد شدن هلوها، آن ها را همراه با شیر و عسل داخل مخلوط کن بریزید و خوب میکس کنید. در نهایت بستنی را در قالب های مخصوص بستنی بریزید و چند ساعت در فریزر بگذارید تا کاملا سفت گردد.

در صورت تمایل شما می توانید برای تهیه به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی همین حالا خرید خود را از فروشگاه های زنجیره ای انجام دهید.

نکات و فوت و فن های طرز تهیه بستنی هلویی رژیمی و بدون شکر

*می توانید برای خوش عطر شدن بستنی هلویی رژیمی از میزانی پودر هل یا کمی وانیل در این بستنی رژیمی بهره ببرید.

*اگر دوست دارید تکه های هلو در بستنی شما احساس گردد، می توانید میزانی از هلو را با چاقو خرد کنید و به بستنی اضافه کنید.

*در صورت تمایل می توانید میزان عسل را در این بستنی هلویی رژیمی کم یا زیادتر کنید.

*برای تزیین بستنی هلویی رژیمی بدون شکر می توانید از تکه های هلوی خرد شده و یا میزان کمی عسل یا مربای هلو بهره ببرید.

*اگر بستنی هلویی رژیمی را در ظروف بزرگ آماده می کنید، حتما و هر نیم ساعت یک بار بستنی را از فریزر خارج کنید و هم بزنید تا بستنی شما بافت برترین پیدا کند و سفت و یخی نگردد.

*در صورت تمایل می توانید بستنی هلویی رژیمی را با میوه های دیگری مثل موز و سیب ترکیب کنید و یک بستنی رژیمی چند میوه خانگی درست کنید.

*اگر گیاهخوار هستید، می توانید برای درست کردن بستنی هلویی رژیمی با شیر از مثل شیر نارگیل، شیر بادام و شیر سویا برای تهیه این بستنی بهره ببرید.

*اضافه کردن میزان کمی زعفران به این بستنی رژیمی طعم و رنگ بی نظیری می بخشد. را می توانید از بخرید، به هر روشی که راحت تر هستید، آنلاین، حضوری یا تلفنی.

*در صورت تمایل می توانید در طرز تهیه بستنی یخی رژیمی هلو به جای آب از آبمیوه هلو نیز بهره ببرید. در این شرایط بهتر است عسل را حذف کنید تا بستنی شما بیش از مقدار شیرین نگردد.

سوالات متداول

چرا در طرز تهیه بستنی هلویی رژیمی از هلوی یخ زده استفاده می گردد؟

استفاده از هلوی منجمد شده برای درست کردن بستنی هلویی رژیمی مانع آب انداختن هلو می گردد و بافت بهتری به بستنی شما می بخشد.

برای شیرین کردن بستنی هلویی رژیمی از چه چیزی استفاده می گردد؟

برای شیرین کردن بستنی رژیمی با طعم هلو می توانید از میزانی عسل یا شیره بهره ببرید. اگر هلوی شما شیرین است، بهتر است از میزان شیرین کننده کمتری در بستنی بهره ببرید.

چه نوع ماستی برای تهیه بستنی هلویی رژیمی استفاده کنیم؟

برای تهیه بستنی رژیمی خوشمزه خانگی با طعم هلو بهتر است از ماست یونانی یا ماست های کم چرب که کالری کمتری دارند بهره ببرید.

منابع: asweetpeachef، dessertswithbenefits، healmedelicious

منبع: افق کوروش

به "4 مدل طرز تهیه بستنی هلویی رژیمی بدون شکر و سالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 مدل طرز تهیه بستنی هلویی رژیمی بدون شکر و سالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید