ابلاغ اصل تاسیس صندوق شورای عالی عتف برای اجرا

به گزارش مجله کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران-رییس جمهور، ماده واحده اصل تأسیس صندوق شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) را برای اجرا ابلاغ کرد.

ابلاغ اصل تاسیس صندوق شورای عالی عتف برای اجرا

به گزارش مجله کامپیوتر، سیدابراهیم رئیسی، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده اصل تأسیس صندوق شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) را که در جلسه 826 مورخ 1398/11/1 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، برای اجرا ابلاغ کرد.

بنابر اعلام مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن ماده واحده اصل تأسیس صندوق شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) به توضیح ذیل است:

هیأت وزیران

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

سازمان برنامه و بودجه

ماده واحده اصل تأسیس صندوق شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) که در جلسه 826 مورخ 1/11/1398 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، به توضیح ذیل برای اجرا، ابلاغ می گردد:

ماده واحده - به منظور جهت دهی و اولویت گذاری در راستای خلق ثروت، حل مسائل و زمینه سازی برای پیشرفت در عرصه های مربوط به حوزه کلان آموزش عالی و تأمین منابع اقتصادی فعالیت های پژوهشی در دانشگاه ها، صندوق شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری(عتف) تأسیس می گردد.

تبصره - اساسنامه این صندوق به موجب پیش نویسی که مشترکاً به وسیله وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه و بودجه تهیه و تنظیم می گردد، به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ابلاغ اصل تاسیس صندوق شورای عالی عتف برای اجرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ اصل تاسیس صندوق شورای عالی عتف برای اجرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید