اجرای نخستین برنامه فرهنگی ، ورزشی کارمندان دانشگاه مازندران در سال 1401

به گزارش مجله کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- به همت شورای صنفی کارمندان دانشگاه برگزار گردید، اجرای نخستین برنامه فرهنگی - ورزشی کارمندان دانشگاه مازندران در سال 1401 .

اجرای نخستین برنامه فرهنگی ، ورزشی کارمندان دانشگاه مازندران در سال 1401

به گزارش خبرنگارمجله کامپیوتردفترمازندران درشهرستان بابلسر، برنامه یک روزه فرهنگی - ورزشی کارمندان در ایام تعطیلات نوروزی در روز سه شنبه 9 فروردین 1401 با حضور دکتر حشمت اله علی نژاد سرپرست دانشگاه و حضور افتخاری دکتر علی اصغر باقرزاده، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در سالن ورزشی شهید طالبی سازمان مرکزی برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، در این برنامه که به همت شورای صنفی کارمندان دانشگاه برگزار گردید، پس از شکل گیری فضای گفت وگوی صمیمی و محبت آمیز که با بازی محبت آمیز فوتسال شروع شد، سیدعسکری داداش نژاد دبیر شورای صنفی کارمندان، شعبان علی رمضان نژاد رابط دانشگاه مازندران با نماینده مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر و دکتر مرتضی دوستی مدیر تربیت بدنی دانشگاه به بیان درخواست های صنفی و اداری خود پرداخته و مسائل موجود را مطرح کردند.

دکتر علی نژاد و دکتر باقرزاده نیز با اعلام کوشش در جهت رفع مسائل معیشتی و صنفی کارمندان، ابراز امیدواری کردند با استمرار این فضای صمیمی و هماهنگی و همدلی بیشتر، سختی ها قابل تحمل و مسائل رفع شود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "اجرای نخستین برنامه فرهنگی ، ورزشی کارمندان دانشگاه مازندران در سال 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای نخستین برنامه فرهنگی ، ورزشی کارمندان دانشگاه مازندران در سال 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید