احراز هویت برای سهام عدالت غیرحضوری انجام می شود

به گزارش مجله کامپیوتر، وزیر اقتصاد و دارایی گفت: احراز هویت تمامی افرادی که می خواهند کد بورسی دریافت کنند، به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام می شود.

احراز هویت برای سهام عدالت غیرحضوری انجام می شود

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری مجله کامپیوتر از صداوسیما، فرهاد دژپسند در حاشیه شورای عالی بورس گفت: طبق مصوبه های امروز شورای عالی بورس از فردا، تمام مراجعات حضوری برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان دولت به دلیل رعایت عدم فاصله گذاری اجتماعی لغو می شود.

وی ادامه داد: به دلیل ازدحام و شلوغی زیاد در دفاتر پیشخوان دولت؛ امروز مصوب شد تا احراز هویت تمامی افرادی که می خواهند کد بورسی دریافت کنند، به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام شود.

دژپسند گفت: مصوبه دومی که امروز در شورای عالی بورس به تصویب رسید، این بود که هرگونه نقل وانتقال وکالتی سهام عدالت ممنوع است و این مصوبه به سازمان اسناد کشور هم ابلاغ شده تا آن ها هم، به تمام شهرستان ها و استان ها ابلاغ کنند.

وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص اختلال نرم افزاری بورس هم گفت: امروز به سرعت این مشکل حل شد و جای نگرانی نیست.

وی در خصوص تکانه های شدید بازار بورس هم گفت: بازار بورس در مقابل بازارهای دیگر یک بازار ریسکی است و ما بارها توصیه کردیم تا کسانی که تازه وارد هستند، حتماً با مشاوره به سراغ معامله بروند.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: اگر کسی تخصص لازم را در این رابطه ندارد می تواند از کارگزاری ها کمک بگیرد؛ چرا که در خریدوفروش و معاملات آن کار بسیار حساسی است و مثل معاملات دیگری نیست که فوراً به نتیجه خاص برسد.

وی در پایان گفت: نتیجه گیری در بازار سرمایه نیازمند یک دوره زمانی است و این بازار افت وخیز زیاد دارد.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "احراز هویت برای سهام عدالت غیرحضوری انجام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احراز هویت برای سهام عدالت غیرحضوری انجام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید