حضور فرهاد مجیدی در تمرین استقلال غیرقانونی است؟

به گزارش مجله کامپیوتر، فرهاد مجیدی طی حکمی که کمیته اخلاق دیروز صادر نموده تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده است. در این حکم آمده است: فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به استادیوم منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

حضور فرهاد مجیدی در تمرین استقلال غیرقانونی است؟

با توجه به این که حکم از سوی کمیته اخلاق صادر شده است معین است که فرهاد مجیدی به علت اتفاقات درون زمین فوتبال محروم نشده است چرا که اگر محکومیت مربوط به اتفاقات فوتبالی درون زمین یا لب خط بود، این حکم باید از سوی کمیته انضباطی صادر می شد. البته حالا هم یک سوال پیش می آید که آیا این محرومیت شامل حضور این سرمربی در زمین تمرین می گردد یا خیر؟ به علت این که در این حکم آمده مجیدی از تمام فعالیت در حوزه فوتبال منع شده، پیش بینی می گردد این محکومیت شامل تمرینات هم باشد.

تمرینات استقلال برای آماده سازی این روز ها در زمین انقلاب برگزار می گردد.

کمیته اخلاق روز گذشته در حکم فرشید اسماعیلی و محمدحسین کنعانی زادگان به علت محرومیت اشاره نکرد معمولا کمیته اخلاق وقتی اهالی فوتبال را قبل از فراخوانی به نشست این کمیته محروم می نماید دلایل محرومیت را در حکم علنی نمی آورد...

طرفداری

منبع: فرارو

به "حضور فرهاد مجیدی در تمرین استقلال غیرقانونی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فرهاد مجیدی در تمرین استقلال غیرقانونی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید