ساعت هوشمند بچه ها با ماندگاری طولانی باتری

به گزارش مجله کامپیوتر، شرکت نویز، که اخیرا به جایگاه خوبی در فراوری محصولات پوشیدنی دست یافته است، این بار ساعت هوشمند مخصوص بچه ها طراحی نموده است.

ساعت هوشمند بچه ها با ماندگاری طولانی باتری

به گزارش مجله کامپیوتر، این برند هندی، بدلیل ساعت های هوشمند و محصولات مختلفی مانند هدفون های بی سیم و هدفون های پشت گردنی، به محبوبیت بالایی در این کشور دست پیدا نموده است. این شرکت به تازگی ساعت هوشمند جدیدی برای بچه ها منتشر نموده است که عمر باتری آن 7 روز می باشد. از دیگر مشخصات قابل توجه می توان به استاندارد ضد آب IP68، پشتیبانی از برنامه NoiseFit و ردیابی خواب اشاره نمود.

علاوه بر این، این ساعت هوشمند دارای برنامه هایی است که عادت های سالمی مانند نوشیدن آب، زمان مطالعه و زمان صرف غذا را به بچه ها یادآوری می نماید. وزن این ساعت هوشمند فقط 18 گرم است و 12 حالت ورزشی نیز در آن تعبیه شده است. بچه ها می توانند مطابق سلیقه خود، صفحه نمایش ساعت را به 50 حالت مختلف تغییر دهند.

این شرکت سازنده محصولات پوشیدنی، ساعت هوشمند مخصوص بچه ها را دیروز 21 دسامبر 2021 (30 آذر 1400) در هند منتشر کرد. در حال حاضر این محصول با قیمت 1999 روپیه (26 دلار آمریکا) در وب سایت آمازون هند به فروش می رسد. طبق این لیست احتمالا این فقط یک پیشنهاد مقدماتی است و ممکن است به قیمت اصلی خود یعنی 3999 روپیه (53 دلار آمریکا) بازگردد. این محصول در حال حاضر با 50 درصد تخفیف در دسترس است. این ساعت هوشمند مخصوص بچه ها، در رنگ های مشکی، آبی و صورتی در دسترس می باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "ساعت هوشمند بچه ها با ماندگاری طولانی باتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند بچه ها با ماندگاری طولانی باتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید