مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور پررنگ زنان در توییتر تا عکاسی حرفه ای از زحل با کمک گوشی هوشمند

به گزارش مجله کامپیوتر، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور پررنگ زنان در توییتر تا عکاسی حرفه ای از زحل با کمک گوشی هوشمند

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

مارک زاکربرگ می گوید آینده فیس بوک شامل خرید و فروش های میلیارد دلاری خواهد بود و این شبکه اجتماعی فقط به تبلیغات ساده محدود نمی شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نتایج یک پژوهش جالب نشان می دهد که حضور زنان در توییتر چندین برابر مردان است و از بین 80 درصد جمعیت فعال بزرگسالان آمریکایی در توییتر ، تنها 10 درصد آنان حضوری مداوم دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اغلب افراد نیاز دارند که تعدادی نرم افزار قوی روی سیستم های کامپیوتری خود داشته باشند که امور ساده اداری و دفتری یا حتی یک تایپ ساده را از طریق این برنامه ها انجام دهند. با این وجود اگر به دنبال برنامه های رایگان برای سیستم خود هستید بهتر است این مطلب را دنبال کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها دیدن کدهای دستوری و ستاره مربع ها روی گوشی های هوشمند موضوع جدیدی نیست و حتی هر بار مسابقه های تلویزیونی را تماشا کنید نیز شاهد چنین مواردی خواهید بود. اما بسیاری از افراد در مورد این کدها شک و تردیدهایی دارند و حتی از استفاده از این موارد نگرانند. یکی از مفاهیم مرتبط با همین ستاره و مربع ها که بسیاری از کاربران در مورد آن اطلاعات کافی ندارند، موضوعات مرتبط با خدمات USSD است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک عکاس خلاق پیروز شده با استفاده از یک گوشی هوشمند متصل به تلسکوپ تصاویری خیره کننده از زحل ثبت کند. این تصاویر بسیار زیبا، با کیفیت و جذاب است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران پیروز شده اند نوعی سیستم خواندن ذهن خلق کنند که افکارتان را به گفتار تبدیل می کند. این سیستم حاصل سال ها تلاش محققان است و یک رویکرد انحصاری دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در راستای حفظ امنیت انتخابات در کشورهای مختلف و به ویژه در ایالات متحده، توییتر به کاربران اجازه می دهد تا توییت های گمراه کننده را گزارش کنند. منظور از توییت های گمراه کننده، توییت هایی است که روی نظر رای دهندگان به شکل هدف داری تاثیر می گذارد و روندی تخریبی دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور پررنگ زنان در توییتر تا عکاسی حرفه ای از زحل با کمک گوشی هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور پررنگ زنان در توییتر تا عکاسی حرفه ای از زحل با کمک گوشی هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید