علاقه مندان به کار در گروه خبرنگاران به وسیله آزمون استخدام بخش خصوصی اقدام نمایند

به گزارش مجله کامپیوتر، خبرنگاران و آزمون استخدام بخش خصوصی، زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جریان تفاهم نامه ای، همکاری خود را برای تسهیل فرایند جذب و استخدام متقاضیان مستعد و دارای مهارت برای اشتغال در خبرنگاران شروع کردند.

علاقه مندان به کار در گروه خبرنگاران به وسیله آزمون استخدام بخش خصوصی اقدام نمایند

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آزمون استخدام بخش خصوصی کشور، با توجه به همکاری دو جانبه گروه مجله کامپیوتر و آزمون استخدام بخش خصوصی در امسال، افراد جویای کار، متقاضیان فرصت های شغلی بهتر، دانشجویان، افراد مستعد و دارای مهارت متقاضی استخدام در گروه مجله کامپیوتر می توانند از تاریخ 1400/04/19 نسبت به ثبت نام در پنجمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی اقدام نمایند.

گفتنی است تا به امروز بیش از 4300 شرکت دانش بنیان، صنعتی و تجاری به آزمون استخدام بخش خصوصی پیوسته اند. بر اساس این همکاری، داوطلبان می توانند در بیش از 220 اسم شغلی رقابت نمایند و بر اساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در آزمون شرکت نمایند و از فرصت استخدام در این شرکت بهره مند شوند.

پنجمین دوره این آزمون به صورت سراسری در 31 استان کشور برگزار و ثبت نام آن به صورت اینترنتی و به وسیله سایت www.inre.ir انجام می گردد.

استفاده از مفهوم سرمایه انسانی در مجله کامپیوتر نشان دهنده اهمیت تک تک افراد به اسم منابع انسانی در جهت رشد و توسعه کشور است. مجله کامپیوتر امیدوار است با شرکت در این طرح و همکاری با آزمون استخدام بخش خصوصی در بهبود شرایط اشتغال و یاری به یافتن شغل مناسب برای علاقه مندان و متقاضیان کار در گروه مجله کامپیوتر به اسم یک سازمان محبوب، به روز و پر از ظرفیت یادگیری سهیم باشد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "علاقه مندان به کار در گروه خبرنگاران به وسیله آزمون استخدام بخش خصوصی اقدام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقه مندان به کار در گروه خبرنگاران به وسیله آزمون استخدام بخش خصوصی اقدام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید