قطعات مکانیکی و الکترونیکی صنایع پالایشگاهی فراوری شد

به گزارش مجله کامپیوتر به نقل از معاونت علمی و فناوری، سید سجاد طباطبایی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با اشاره به طراحی و ساخت تجهیزات و قطعات الکترونیکی و الکترومکانیکی گفت: علاوه بر فراوری این تجهیزات، کار بازسازی و تعمیرات اساسی این تجهیزات در کشور را انجام می دهیم. همچنین در حوزه اجرای پروژه های اتوماسیون، مانیتورینگ، ابزار دقیق، تحقیق و توسعه و بومی سازی تجهیزات صنعتی فعالیت داریم.

قطعات مکانیکی و الکترونیکی صنایع پالایشگاهی فراوری شد

این فعال فناور از ارائه محصولات و خدمات فناورانه به صنایع گوناگون و بالادستی کشور گفت و ادامه داد: صنایع پتروشیمی، پالایشگاهی، نیروگاهی و دیگر صنایع از محصولات بهره برده اند. این محصولات با توانمندی های نوآورانه و بومی سازی فناوری های روز جهان از جمله اهداف این شرکت است.

مدیرعامل شرکت با اشاره به طراحی و ساخت تجهیزات الکترونیکی و الکترومکانیکی اعلام کرد: متخصصان این شرکت دانش بنیان، توانایی طراحی سخت افزار و بردهای مدار چاپی و قطعه های دستگاه های الکترونیکی مانند رله ها را در کشور دارند.

طباطبایی، با اشاره به طراحی و ساخت انواع بردهای میکروالکترونیک و پشتیبانی فنی از آن ها گفت: ساخت ماژول DC و AC مربوط به سیستم کنترل SCR، باکس اندازه گیری حجم و فشار، راه انداز چیلرهای صنعتی، نمایشگر سیستم اندازه گیری غلظت گل حفاری و سیستم تصفیه بخار روغن بعضی از فراوریات این شرکت دانش بنیان به شمار می رود.

وی با اشاره طراحی و اجرای انواع پروژه های اتوماسیون و ابزار دقیق، اضافه نمود: از دیگر توانمندی های این شرکت دانش بنیان می توان به طراحی کارت راه انداز، ساخت کارت شبکه یونی پرو، برد نشانگر دور در دقیقه، برد گشتاور، انواع تابلوهای ضد انفجار، مخازن گل حفاری اشاره نمود.

این فعال فناور همچنین با اشاره به توانمندی در تعمیر و بازطراحی تجهیزات الکترونیک، ادامه داد: رگولاتورهای ولتاژ اتوماتیک، دستگاه بسته بندی و وزن کشی دیجیتال که عمدتاً در صنایع بسته بندی و صنایعی که به دقت بالایی در فرآیند بسته بندی احتیاج دارند، تعمیر منابع تغذیه بدون وقفه که نیروگاه های فراوری برق مورد استفاده قرار می گیرند. بخشی از تجهیزات این حوزه به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان از ایجاد اشتغال برای متخصصان و دانش آموختگان دانشگاهی گفت و اعلام کرد: با فراوریات و ارائه خدمات فناورانه این حوزه، دانش آموختگان حوزه الکترونیک و مکاترونیک در این شرکت مشغول فعالیت هستند و به همین دلیل، زمینه برای حفظ سرمایه های ارزی به واسطه کاهش حجم واردات این حوزه انجام شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قطعات مکانیکی و الکترونیکی صنایع پالایشگاهی فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعات مکانیکی و الکترونیکی صنایع پالایشگاهی فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید