موبایل ها بیشترین مصرف کنندگان ترافیک اینترنتی

به گزارش مجله کامپیوتر، در سال 2017، 75% از ترافیک اینترنتی به تبلت ها و اسمارت فون ها اختصاص یافت.

فناوری موبایل روز به روز در حال توسعه نفوذ خود در فضای اینترنتی می باشد و تکامل می یابد. با کوچکترین تغییر و بروز رسانی در پیشبرد نوآوری ها،این صنعت را بطور کا متحول می کند و به شکلی دیگر ارائه می شود. روزانه افراد بیشتری ترغیب به خرید این گوشی های هوشمند موبایل می شوند و همگام با پیشرفت تکنولوژی و نوآوری این محصولات، قیمت آنها بطور نجومی کاهش می یابد.

موبایل ها بیشترین مصرف کنندگان ترافیک اینترنتی

در این راستا Zenith گزارشی از سلطه 75% این اسمارت فون ها و تبلت ها منتشر کرده است.در ادامه با مجله کامپیوتر همراه باشید.

بهتر است بدانید که در سال 2012 این اسمارت فون ها و تبلت ها تنها 40% از حجم ترافیک را اشغال کرده بودند.این افزایش 35% آن هم ظرف مدت 5 سال بسیار چشمگیر است و در آینده هیچ چیز مانع از پیشرفت آن نخواهد شد.حجم ترافیک مصرفی این دستگاه ها در سال 2016، 68% بوده و تا سال 2018 به 79% خواهد رسید.

اما شما می دانید با توجه به گزارش zenith در کدام کشور، موبایل از محبوبیت بیشتری برخوردار است؟

اسپانیا در حال حاضر با 85%، کشور پیشرو در بیشترین اندازه مصرف اینترنت با استفاده از موبایل و تبلت محسوب می شود.

اما ایرلند کشوری است که در آن اسمارت فون ها از محبوبیت خاصی برخوردارند و 92% شهروندان اسمارت فون دارند. اسپانیا نیز با رکورد 91% جایگاه دوم را در اختیار دارد. با رشد فناوری موبایل و کاهش قیمت محصولات می توانیم انتظار داشته باشیم که اعدادی مشابه آمار فوق نیز به زودی در بیشتر کشورهای سراسر جهان دیده شود.

همانطور که می توان حدس زد، این اندازه افزایش در استفاده از دستگاه های موبایل برای دسترسی به اینترنت نقش مهمی در شکل گیری تبلیغات آنلاین داشته است. Zenith در گزارش خود به این مقوله نیز اشاره کرده است. بنا بر پیش بینی، 60% کل درآمد ناشی از تبلیغات آنلاین درسراسر جهان در سال 2018 با تمرکز بر روی دستگاه های موبایل حاصل خواهد شد. و اما 60% از نظر مالی چه ارزشی دارد؟ این اندازه با مبلغی معادل 134 میلیارد دلار در کل جهان برابر خواهد بود که مبلغی ورای بودجه منظور شده برای بازاریابی و تبلیغات میدانی ، مجلات، روزنامه ها و فیلم هاست.

اعداد و ارقامی که Zenithh در گزارش خود بیان کرده واقعیتی حیرت آور هستند، اما آینده ای که بر پایه استفاده از دستگاه های موبایل قرار گرفته است در حال حاضر هم شکل گرفته و به پیش می رود. دستگاه هایی مانند HP Elite x3 به شما کمک می کنند تا اسمارت فون خود را برای رفع نیازهای رایانه ای نیز به کار گیرید و بدین ترتیب تصور اعداد و ارقام ارایه شده در این گزارش می تواند بسیار ساده تر ممکن شود.

موقعیت فناوری موبایل و کاربرد آن در حال حاضر واقعا جالب است، وضعیتی که در سال های آینده با رشد قابل توجهی روبرو خواهد بود.

منبع: الی گشت

به "موبایل ها بیشترین مصرف کنندگان ترافیک اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موبایل ها بیشترین مصرف کنندگان ترافیک اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید