پیش بینی بورس 4 مهر ، بازار این هفته مثبت خواهد بود؟

به گزارش مجله کامپیوتر، امروز بازار سرمایه با صعود شاخص کل بورس همراه شد و در سرانجام بازار با 2.57 درصد رشد و 35 هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و 422 هزار واحد نهاده شد فرایند بازار فردا به چه صورت است؟

پیش بینی بورس 4 مهر ، بازار این هفته مثبت خواهد بود؟

یوسف هاشمی، کارشناس بازار سرمایه درباره فرایند بازار سهام می گوید: با توجه به سیگنال های مالی و گزارش فروش شرکت ها که در چند روز آینده منتشر می گردد فرایند بازار سرمایه هم احتمالا تغییر کند.

هاشمی می گوید در چند روز گذشته افت چشم گیری در قیمت دلار به وجود نیامده و همین موضوع نشان می دهد فرایند بازار سهام در هفته جاری با اصلاح رو به رو نباشد.

این کارشناس بازار در بخش دیگری از مصاحبه اضافه نمود: اگر در نرخ بهره بانکی دستکاری و تغییراتی ایجاد گردد ضرر جبران ناپذیری در بازار سهام رخ می دهد و بهتر است سیاست گذاران در حال حاضر برای افزایش آن برنامه ای نداشته باشند.

وی اضافه نمود: در افت اخیر بازار، گروهی از سهم ها لیدر افت نبودند کاهش قیمت در همه گروه ها به صورت هم زمان رخ داد. اگر با دیدی بلند مدت بخواهیم به بازار سرمایه نگاه کنیم گروه های فلزات اساسی، پالایشی، بانکی و غذایی از رشد خوبی برخوردار خواهند بود اما اگر به صورت میان مدت و کوتاه مدت به بازار نگاه کنیم همه گروه ها هم زمان برگشت قیمتی خواهند داشت.

آخرین پیش بینی بازار سهام را در صفحه پیش بینی بورس مجله کامپیوتر بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "پیش بینی بورس 4 مهر ، بازار این هفته مثبت خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بورس 4 مهر ، بازار این هفته مثبت خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید