هوش مصنوعی

اورواچ 2 میزبان شخصیتی نو، حالت های تازه و محتوای بیشتر است؛ تریلر آن را ببینید

اورواچ 2 (Overwatch 2) را نمی تواند پیروز ترین بازی بلیزارد نامید. با این حال این بازی همچنان یکی از محبوب ترین عناوین آنلاین بوده که هواداران بسیار زیادی دارد. اورواچ 2 در اصل یک روند مالی کاملاً نو برای بازی اورواچ 1 بود و نظرات در خصوص آن کاملاً متغیر بودند....

21 مرداد 1402

عکس ، محصول مشترک بنز و گوگل: ابر کامپیوترها به جای ماشین ها در خیابان!

دیجیاتو نوشت: مرسدس بنز با همکاری گوگل میخواهد سرویس های مسیریابی داخلی پیشرفته و قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی را به خودروهای خود اضافه کند.

4 اسفند 1401

آمریکا صادرات تراشه به چین را محدودتر می کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، به گفته منابع آگاه وزارت بازرگانی این کشور نیز تصمیم دارد براساس محدودیت هایی که اوایل سال جاری در نامه هایی به 3 شرکت آمریکایی KLA، لام ریسرچ و اپلاید متریال اعلام شده، قوانین جدیدی وضع کند.

23 شهریور 1401

چرا مدیریت بازیافت و تفکیک زباله در شرکت ها اهمیت دارد و چگونه باید انجام گردد؟

بر اساس مطالعه اخیر Science Advance از زمان اختراع پلاستیک در سال 1907، 8.3 میلیارد تن پلاستیک بکر (غیر بازیافتی) فراوری شده است و 79 درصد آن در مراکز جمع آوری زباله انباشته شده است و از این میان فقط 9 درصد زباله ها بازیافت شده است. اگر فرایند فعلی فراوری زباله و مدیریت...

9 مرداد 1401

برترین انیمه های سریالی فصل زمستان

در همین دو ماهی که از سال نو میلادی گذشته است، هواداران انیمه های سریالی انتخاب های زیادی برای تماشا پیدا نموده اند به طوری که شاید حتی وقت برای تماشا آن ها کم بیاورند. از این بین چند سریال انیمه هست که به علت کیفیت بالایی که از جهات مختلف دارند یک سر و...

5 اردیبهشت 1401

چین و آزمایش پهپادهای انتحاری برای حمله به اهداف مختلف

منابع ناشناس به South China Morning Post اعلام کرده اند که این پهپادها و همچنین کامیون بخشی از استراتژی ارتش چین محسوب می شوند.

28 مرداد 1400

اسپات لایت در اسنپ&zwnjچت؛ رقیب جدید تیک تاک؟!

اسنپ چت گفت این ویژگی برای افزایش پخش ویدیو ها طراحی شده است و به افراد اجازه می دهد ویدیو های خود را برای کاربران بیشتری در این شبکه پخش نمایند.

15 دی 1399

امکان ضبط پیغام صوتی در توئیتر برای دارندگان آیفون فراهم شد

خبرگزاری خبرنگاران- شرکت توئیتر قابلیت ضبط پیغام های صوتی را برای تعداد بیشتری از دارندگان سیستم عامل iOS منتشر کرد.

15 آبان 1399

المپیاد ملی کدنویسی و تولید محتوای دیجیتال دانش آموزی برگزار می شود

معاون توسعه کارآفرینی واشتغال وزارت تعاون گفت: با حمایت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال و بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی، توسعه کارآفرینی دیجیتال کودک و نوجوان از طریق المپیاد ملی، آموزش آنلاین و رایگان کد نویسی و تولید محتوای دیجیتال دانش آموزی...

28 اردیبهشت 1399

جهش هوش مصنوعی در علوم و تحلیل داده ها

استاد تمام ریاضی دانشگاه سمنان گفت: هوش مصنوعی یکی از رشته های علوم کامپیوتر است و امروزه کاربردهای خوبی در جهان پیدا نموده و در علوم مختلفی همچون اقتصاد، پزشکی، جامعه شناسی و دیتا جهش داشته است.

12 اردیبهشت 1399

مایکروسافت برخلاف گوگل می خواهد به پنتاگون فناوری های هوش مصنوعی و پیشرفته نظامی بفروشد

مایکروسافت روز جمعه طی اطلاعیه ای گفت هرگونه فناوری پیشرفته از جمله هوش مصنوعی را به سازمان های دفاعی ایالات متحده از جمله پنتاگون خواهد فروخت.

28 آبان 1398

دوربین های هوش مصنوعی مچ رانندگان گوشی باز را می گیرد

اگر از جمله افرادی هستید که به طور مرتب در حین رانندگی از گوشی استفاده می کنید، دیگر با نصب دوربین های هوش مصنوعی قادر به چنین کاری نخواهید بود.

9 آبان 1398

وقتی عکس ها به حرف می آیند!

پژوهشگران آزمایشگاه هوش مصنوعی شرکت سامسونگ در روسیه، سیستمی توسعه داده اند که می تواند تنها از روی تصاویر افراد، مدل صحبت کردن آن ها را شبیه سازی کند.

4 مرداد 1398