حل مشکل آب نخلستان های بوشهر در اولویت است

به گزارش مجله کامپیوتر، رئیس جمهور در بازدید از نخلستان های شهرستان اهرَم استان بوشهر در آلاچیق کشاورزان حضور یافت و از نزدیک با آنان به گفتگو نشست.

حل مشکل آب نخلستان های بوشهر در اولویت است

به گزارش مجله کامپیوتر، جمعی از کشاورزان و نخل کاران در این گفتگوی بی واسطه و رو در رو با ابراز خوشحالی از حضور رئیسی در جمع خود، مسائل و پیشنهادهای خود را به ویژه درباره برطرف مشکل آب مطرح کردند.

رئیس جمهور پس از شنیدن مسائل کشاورزان و نخل کاران، وزیر جهاد کشاورزی و استاندار بوشهر را موظف کرد مسائل مطرح شده را در اسرع وقت رسیدگی و برطرف کنند.

رئیسی همچنین در سخنان کوتاهی با تاکید بر همت جدی دولت برای برطرف مشکل آب با همراهی کشاورزان، گفت: یقین داشته باشید با همت یکدیگر اجازه نخواهیم داد برای نخلستان های استان مشکل اساسی ایجاد شود.

رئیس جمهور طرح اصلاح آبیاری نخلستان های استان را از موضوعات اولویت دار دانست و گفت: دولت مبلغ مورد نیاز را برای تکمیل هر چه سریع تر سد خائیز اختصاص می دهد تا این سد در کمترین زمان به بهره برداری برسد و مشکل آب کشاورزان استان تا حدودی برطرف شود.

رئیسی همچنین با اشاره به ضرورت اختصاص اعتبارات لازم برای احداث سد باهوش در بودجه سال 1401 گفت: احداث این سد برای برطرف مسائل کشاورزی استان ضروری است و باید با تامین منابع آن، هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حل مشکل آب نخلستان های بوشهر در اولویت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مشکل آب نخلستان های بوشهر در اولویت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید