قابلیت پیغام شخصی اینستاگرام برای پلتفرم وب فعال شد

به گزارش مجله کامپیوتر، چندی پیش اینستاگرام مطرح نمود پیغام های شخصی را به نسخه وب پلتفرم خود اضافه می نماید. ابتدای سال جدید میلادی این قابلیت به صورت آزمایشی برای عده ای محدود فعال شد تا این شبکه اجتماعی بتواند کم و کاستی های آن را برای انتشار جهانی جبران کند. این قابلیت هم اکنون برای تمامی کاربران فعال شده و از این پس می توانید به وسیله مرورگر خود نیز پیغام شخصی ارسال کنید.

قابلیت پیغام شخصی اینستاگرام برای پلتفرم وب فعال شد

اینستاگرام برای این که بتواند به خوبی تمامی قابلیت های پیغام های شخصی (DM) را در نسخه وب نیز ارائه کند، کوشش فراوانی نموده است. این شبکه اجتماعی محبوب در طول این 3 ماه، به مرور قابلیت هایی همچون کیبورد ایموجی و نمای گالری برای آپلود ویدیو و عکس را به پیغام های شخصی خود افزود تا کاربران کمبودی را احساس نکنند.

به صورت کلی می توان گفت پیغام های شخصی اینستاگرام به شدت به درد افرادی می خورد که تمام روز مشغول رد و بدل کردن پیغام های خصوصی هستند، زیرا هیچ کیبوردی نمی تواند با کیبورد فیزیکی لپ تاپ رقابت کند. به همین دلیل، اینفلوئنسرها، خبرنگران و دیگر کاربرانی که علاقه دارند پیغام های آن ها حالتی شخصی تر داشته باشد و روزانه با صدها پیغام سر و کله می زنند، از این قابلیت استقبال خواهند کرد.

ارائه قابلیت پیغام های شخصی بر بستر وب، به خوبی با چشم انداز مارک زاکربرگ برای اینستاگرام در یک راستا قرار می گیرد. او بهار سال گذشته به روزنامه نیویورک تایمز گفته بود پیغام های شخصی، گروه ها و استوری ها، 3 حوزه آنلاین با رشد سریع هستند. کمپانی وی همچنین اعلام نموده بود که علاقه دارد به پلتفرم ارتباطی امن با تاکید بر رمزنگاری تبدیل گردد.

یکی دیگر از اهداف زاکربرگ که برای 3 پلتفرم خود در نظر گرفته، ارائه قابلیتی است که به یاری آن تمامی کاربران واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک بتوانند فارغ از پلتفرم خود، به یکدیگر پیغام بدهند. این گونه که به نظر می رسد، بستر وب نقشی اساسی برای تحققی این هدف را ایفا خواهد نمود.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک

به "قابلیت پیغام شخصی اینستاگرام برای پلتفرم وب فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت پیغام شخصی اینستاگرام برای پلتفرم وب فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید