قلیان با طعم فضله کبوتر!

به گزارش مجله کامپیوتر، سه دوست، هم کلاسی و هم محلی، از همان هایی که پنجم دبستان را که خواندند فکر کردند دیگر تحصیل به دردشان نمی خورد.

قلیان با طعم فضله کبوتر!

به گزارش گروه حوادث مجله کامپیوتر از ضمیمه تپش روزنامه مجله کامپیوتر، از همان ها که معتقد بودند به غیر از درس خواندن راه برای کسب درآمد زیاد است و یکی از این راه ها، کار خلاف است اما آنها راهی که برای پولدار شدن انتخاب کردند کمی متفاوت با خلافکارهای دیگر است.

سراغ تنباکوی تقلبی رفتند و شگردشان سوژه داغ فضای مجازی شده بود. این هفته سراغ یکی از آنها رفتیم و پای صحبت هایش نشستیم که در ادامه می خوانید.

به چه جرمی بازداشت شدید؟

فروش تنباکوی تقلبی قلیان.

تنباکوی تقلبی؟ از کجا تهیه می کردید؟

خودمان می ساختیم. کار سختی نیست، فرمولش را شما هم بلد باشی می توانی درست کنی.

فرمولش چیست؟

فضله کبوتر به اضافه کاه و علف و کمی هم اسانس خوراکی .اینها را با هم مخلوط می کردیم و در بسته بندی های تنباکو با مارک و اسم تقلبی قرار می دادیم.

اسانس خوراکی برای چه بود؟

بوی فضله کبوتر گرفته می شد و از طرفی هم به تنباکوها رنگ و شکل می دادیم. هر اسانس یک نوع تنباکو بود. اسانس سیب برای تنباکوی سیب، اسانس آلبالو برای تنباکوی آلبالو و ...

این فرمول را از کجا بدست آوردید؟

خودمان کشف کردیم. شاید اگر کشورهای دیگر بود این فرمول را ثبت هم می کردند. (پسر جوان این جمله را که می گوید، لبخندی می زند تا نشان دهد مزاح می نماید.)

نگفتی چطور به این فرمول رسیدید؟

ما زیاد قلیان می کشیم. اگر بگویم بیشتر روزمان را به اضافه پاسی از شب هایمان را در قهوه خانه ها می گذرانیم دروغ نگفتم. قبلا راحت می رفتیم، اما الان باید سراغ قهوه خانه های زیر زمینی برویم که پول بیشتری می گیرند. برای هر قلیان کلی باید پول می دادیم، با خودمان گفتیم فروش تنباکو درآمد خوبی دارد و کسی که قلیان می کشد یک جورایی به آن وابسته است و پول خوبی برای تنباکو می دهد. از طرفی یکی از همدست هایم چند کبوتر در پشت بام دارد. یک شب که به خانه او رفته بودیم و برای کشیدن قلیان راهی پشت بام شدیم با دیدن فضله های کبوتر به ذهنم خطور کرد که می گردد از آن برای ساخت تنباکو استفاده کرد. جرقه آن شب باعث شد به فکر فراوری تنباکو تقلبی بیفتیم.

می دانستی این تنباکو ها برای ریه و بدن انسان ضرر دارد؟

قلیان کلا برای بدن و ریه ضرر دارد چه با فضله چه بدون آن.

این تنباکوها را چند می فروختید؟

هر بسته 35 هزار تومان.

فکر می کردید روزی دستگیر شوید؟

حتی یک درصد. با خودمان می گفتیم چه کسی متوجه می گردد این تنباکوها تقلبی است که بخواهد از ما شکایت کند.

اما دستگیر شدید؟

بله، ظاهرا تصور ما با حقیقت ماجرا فرق داشت و این که می گویند پلیس یک پله از ما جلوتر است حقیقت دارد.

پشیمان هستید؟

[نگاهی به دستبندهای دستش می نماید و می گوید:] با این شرایط قطعا پشیمانم. کار اشتباه و نسنجیده ای انجام دادیم که به دستگیری و حبس ختم شد و واقعا از کاری که نموده ایم پشیمانیم. از وقتی دستگیر شده و متوجه شده ام این فضله ها برای سلامتی انسان مضر است با خودم می گویم چه خوب شد که کسی به خاطر تنباکوهای تقلبی ما فوت ننموده یا بیماری بدی نگرفته است.

منبع: جام جم آنلاین

به "قلیان با طعم فضله کبوتر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلیان با طعم فضله کبوتر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید