لزوم تسریع خدمات رسانی به منطقه ها آسیب دیده بر اثر طوفان در گیلان

به گزارش مجله کامپیوتر، نماینده مردم ماسال در مجلس بر لزوم تسریع خدمات رسانی به منطقه ها آسیب دیده بر اثر تندباد شدید اخیر در گیلان تأکید کرد.

لزوم تسریع خدمات رسانی به منطقه ها آسیب دیده بر اثر طوفان در گیلان

به گزارش مجله کامپیوتر از رشت، وزش باد گرم شدید در گیلان در هفته گذشته به منازل مسکونی و تأسیسات شبکه برق ،گاز ، آب، راهداری و ... بعضی از منطقه ها این استان خسارت های زیادی وارد نموده است.

در پی وزش باد شدید بیشترین خسارت در شهرستان های تالش و ماسال وارد شده است.

حسن محمدیاری، نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در بازدید از منطقه ها آسیب دیده بر اثر تندباد شدید در ماسال لزوم تسریع خدمات رسانی به منطقه ها آسیب دیده را خواهان شد.

او در بازدید مشترک با فرماندار ماسال و مسئولان استانی و شهرستانی از منطقه ها و ابنیه های عمومی و خصوصی آسیب دیده بر اثر طوفان شدید اخیر، ضمن گفت وگو با مردم بر لزوم تسریع خدمات رسانی به این منطقه ها با توجه به برودت هوا و بارش باران تأکید کرد.

امیر مرادی، مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان نیز که در این بازدید حضور داشت، ضمن ملاقات و گفت وگو با مردم خسارت دیده شهرستان ماسال، هماهنگی و دستورات لازم برای برطرف مسائل ناشی از خسارات وارده به منازل مسکونی بر اثر وزش باد شدید را صادر کرد.

در این بازدید مقرر شد ادارات کمیته امداد، سازمان بهزیستی گیلان اقدامات حمایتی خود را هرچه سریعتر در منطقه ها خسارت دیده استان اجرایی نمایند.

جمعیت هلال احمر استان گیلان هم نسبت به تأمین امکانات مورد احتیاج 350 خانوار آسیب دیده اقدامات لازم را انجام دهد.

ستاد اجرایی امام (ره) و منابع طبیعی استان گیلان نیز نسبت به تهیه امکانات ساخت و تعمیرات منازل مسکونی افراد خسارات دیده که شخصا تمایل به بازسازی منازل خود دارند، اقدام نمایند.

خسارات نهایی به وسیله فرمانداران هر شهرستان به مدیریت بحران استان اعلام و بعد از جمع بندی نهایی به وزارت کشور ارسال خواهد شد تا خسارات دیدگان بتوانند بعد از طی فرایند اداری از تسهیلات کم بهره که به وسیله ادارات بنیاد مسکن شهرستان ها اعلام و پرداخت خواهد شد، برخوردار شوند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لزوم تسریع خدمات رسانی به منطقه ها آسیب دیده بر اثر طوفان در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تسریع خدمات رسانی به منطقه ها آسیب دیده بر اثر طوفان در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید