محدودیت پروازهای خارجی در ایام کرونا ، هواپیمایی کویت

به گزارش مجله کامپیوتر، با شیوع کرونا هر کدام از هواپیمایی ها به ترتیب قوانین و مقررات خود را برای سفر به هر کدام از کشورها و مسیرهایی که در اختیار دارند اعلام می نمایند.

محدودیت پروازهای خارجی در ایام کرونا ، هواپیمایی کویت

برای اطلاع از قوانین عمومی و کلی و مشاهده همه هواپیمایی ها می توانید صفحه محدودیت پروازهای خارجی در ایام کرونا را ببینید.

خواهشمندیم پیش از سفر تمام مقررات را به دقت مطالعه کنید و در اختیار همسفرانتان قرار دهید. این صفحه به محض ارائه اطلاعات تازه از سمت هواپیمایی کویتی مداوم به روز خواهد شد.

جهت مطالعه قوانین ورودی کشورها، فرودگاه مبدا و مقصد را در این وارد نمایید و قوانین را به دقت مطالعه کنید.

کویت

قوانین ورود به کویت (بروز رسانی 14دی 1400)

به شرط داشتن اقامت معتبر کویت فقط مسافرینی اجازه ورود به کویت را دارند که در تاریخ 1 سپتامبر 2019 یا بعد از آن از کویت خارج شده اند ، بدیهی است افرادی که در تاریخ 31 آگوست 2019 و قبل از آن از کویت خارج شده اند حتی با داشتن اقامت معتبر اجازه ورود ندارند .

* اقامت معتبر شامل همراه داشتن اصل کارت اقامت و یا مدرک اقامت بصورت دیجیتال بروی برنامه موبایل آی دی در تلفن هوشمند مسافر قابل قبول است. (اسکرین شات و یا عکس از برنامه مذکور قابل قبول نیست)

* کلیه مسافرین اعم از کویتی و غیر کویتی در صورت به همراه داشتن تست پی سی ار با اعتبار حداکثر 72ساعت از زمان پذیرش در فرودگاه مجاز به ورود به کشور کویت می باشند. (بچه ها زیر 6 سال معاف میباشند)

* کلیه مسافرین غیر کویتی باید یکی از واکسن های مورد تایید کشور کویت را بصورت دو دوز کامل دریافت نموده باشند و چنانچه با واکسن های اسپوتنیک / سینوفارم / سینوواک بطور کامل واکسینه شده باشند میبایست حتما دوز تکمیلی (دوز سوم) یکی از واکسن های مورد تایید کشور کویت را دریافت نموده باشند. (واکسن های مورد تایید کویت : آسترازنکا / فایزر / مودرنا / جانسون)

* گواهی واکسینه مسافرینی که خارج از کشور کویت واکسینه شده اند میبایست شامل نام و نام خانوادگی مطابق با پاسبورت، نوع واکسن ، تاریخ دریافت هر دوز و بارکد قابل اسکن باشد .چنانچه بارکد مذکور در گواهی موجود نباشد حتما میبایست قبل از سفر گواهی واکسینه در سایت وزارت بهداشت کشورکویت ثبت و مورد تایید قرار گیرد.

* اتباع غیر کویتی که کارت اقامت فیزیکی خود را دریافت ننموده اند در صورت معتبر بودن اقامت در برنامه موبایل آی دی داخل گوشی هوشمند خود و سبز بودن رنگ شرایط ایشان در برنامه مذکور مجاز به مسافرت هستند. (اسکرین شات یا عکس از صفحه موبایل قابل قبول نیست)

* کلیه مسافرین اعم از کویتی و غیر از کویتی قبل از ورود به کشور کویت باید هر سه برنامه ذیل را در گوشی هوشمند نصب و اطلاعات کامل خود را در آن تکمیل کنند و شرایط آنها در برنامه های (ایمون و اشلونک) میبایست به رنگ سبز باشد (رنگ سبز: واکسینه کامل)

IMMUNE APP/SHLONIK APP/KUWAIT MOSAFER APP

اصل بخشنامه

آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی کویتی

کلیه آزمایشگاه های تایید شده از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران جهت آزمایش تشخیص مولکولی PCR مسافران برون مرزی، مورد تایید این شرکت نیز هستند.

برای پروازهای از مبدا فرودگاه مشهد، ضروری است قبل از انجام پرواز فهرست آزمایشگاه های مورد تایید از فرودگاه مشهد استعلام گرفته گردد.

صفحه آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی ها

آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی کویتی از مبدا مشهد

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی مشهد تلفن: 38546664 051 | مشهد-سه راه جم- پاسداران 10-پلاک 134
  • آزمایشگاه دکتر اجتهادی تلفن: 38437279 051 | مشهد-خیابان احمدآباد-ابتدای خیابان راهنمائی 3-شماره 9و11

آزمایشگاهها تنها برای مسافران هواپیمایی کویت که (فقط) از مشهد راهی می باشند.

اصل بخشنامه

منبع: علی بابا

به "محدودیت پروازهای خارجی در ایام کرونا ، هواپیمایی کویت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت پروازهای خارجی در ایام کرونا ، هواپیمایی کویت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید