هشدار زرد هواشناسی قزوین

به گزارش مجله کامپیوتر، اداره کل هواشناسی قزوین با انتشار اطلاعیه زرد درباره ورود سامانه بارشی تازه، وزش باد های لحظه ای شدید و آبگرفتگی معابر سطح استان هشدار داد.

هشدار زرد هواشناسی قزوین

مریم بهروزی، کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین گفت: از ظهر فردا پنجشنبه تا شنبه هفته آینده با گذر متناوب امواج حاصل از سامانه بارشی، علاوه بر افزایش ابر، در پاره ای از منطقه ها بارش باران با احتمال رعد و برق، وزش باد های لحظه ای شدید و در قلل نیز بارش برف را خواهیم داشت.

به گفته وی، به لحاظ دمایی نیز همچنان استقرار هوای سرد تا اوایل هفته آینده در سطح استان ادامه خواهد داشت.

بهروزی ادامه داد: برای روز آدینه و در ارتفاعات استان اثر مخاطره با احتمال آبگرفتگی معابر، لغزندگی سطح جاده ها، کاهش دید افقی و احتمال خسارت به سازه های سبک پیش بینی شده و به همین لحاظ اجتناب از تردد های غیرضروری، صعود به ارتفاعات، محکم کردن سازه های سبک و تابلو های تبلیغاتی و بعلاوه اتخاذ تمهیدات لازم در بخش های کشاورزی، خدماتی و خدمات شهری توصیه می گردد.

وی اضافه نمود: در شبانه روز گذشته آوج با یک و بویین زهرا با 15 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین منطقه ها استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت 5 تا 13 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان به ثبت رسیده است.

مجله کامپیوتر قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هشدار زرد هواشناسی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار زرد هواشناسی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید