موسیقی

مسعود فروتن در رخ به رخ: خودم را بازیگر نمی دانم

تهران (پانا) - مسعود فروتن می گوید کارهای درخشانی در تلویزیون انجام داده است و با افتخار برای نسل بعدی کنار می رود و تماشاگر فعالیت هنرمندان جوان است.

16 خرداد 1401

برگزاری هشتمین دوره جشنواره سبزه آرایی و هفت سین نوروزی در ملایر

خبرنگاران/همدان هشتمین دوره جشنواره سبزه آرایی، هفت سین نوروزی، کلوچه و شیرینی خانگی روز یکشنبه7 فروردین ماه در عمارت مصدقی واقع در موزه لطفعلیان ملایر برگزار گردید.

3 خرداد 1401

10 اپلیکیشن برتر مدیریت فایل برای اندروید

در این مقاله به معرفی 10 اپلیکیشن مدیریت فایل برتر برای سیستم عامل اندروید می پردازیم.

12 اردیبهشت 1401

تئاتر کافه پولشری به مدت یک هفته دیگر تمدید شد

کافه پولشری که با کارگردانی و بازی الهام پاوه نژاد در گالری باروک روی صحنه است، به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

1 اردیبهشت 1401

معرفی منطقه دیره شهر دبی

منطقه دیره شهر دبیقدیمی ترین منطقه تجاری دبی، منطقه دیره می باشد که یکی از محبوب ترین مکان ها برای زندگی و کارکردن در امارات به جای مانده است. مرکز بزرگ تجاری که در این منطقه واقع شده است به خوبی در میان گردشگران شناخته شده و به شکوفه طلا شناخته می شود....

7 اسفند 1400

10 راه چاره مفید برای کاهش درد دست

درد دست یکی از شایع ترین اختلالات سیستم اسکلتی، عضلانی است که می تواند منجر به بروز اختلال جدی در انجام فعالیت های روزمره فرد گردد.

21 بهمن 1400

نگاهی دوباره به سمفونی ایران

تهران (پانا) - مستند سمفونی ایران (وحید موسائیان) ادای دین به موسیقی مقامی و کاوشی در نغمه ها و آواهایی در آستانه فراموشی است.

28 تیر 1400

خبرنگاران نشان ابوالحسن صبا و عیسی بهادری به هنرآموزان تجسمی و موسیقی اعطا شد

تهران-خبرنگاران- نخستین دوره اعطای نشان ابوالحسن خان صبا و عیسی خان بهادری همزمان با روز معلم در رشته هنرهای تجسمی با حضور معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

23 تیر 1400

بخش بازی های ویدیویی به فستیوال فیلم ترایبکا اضافه شد

به عنوان یکی از معتبرترین فستیوال های بین المللی فیلم، فستیوال فیلم ترایبکا از سال جاری بخش کاملا جدیدی برای تحسین بازی های ویدیویی اضافه خواهد نمود. اولین جایزه سال جاری بهترین بازی از دیدگاه فستیوال فیلم ترایبکا، از بین هشت نامزد انتخاب خواهد شد....

11 خرداد 1400

معرفی بهترین تفریحات جزیره کیش

کیش یکی از جزایر زیبای جنوبی ایران است که جز مراکز مهم برای گردشگری ایرانیان محسوب میشود. در این جزیره امکانات فراوانی برای تفریح وجود دارد که شما به همراه خانواده خود می توانید از آن لذت ببرید. در این مطالب بطور خلاصه به تمام تفریحات جزیره...

28 بهمن 1399

واکنش های اولیه به منک؛ فیلم فینچر شانس بزرگ اسکار است

اولین واکنش های منتقدان و خبرنگاران درباره فیلم سینمایی منک (Mank) جدیدترین اثر دیوید فینچر منتشر شده و بر این اساس به نظر می رسد این فیلم از شانس های مهم جوایز اسکار است.

8 آذر 1399

پدرخوانده 3 با آغاز و پایانی متفاوت دوباره منتشر می شود

تدوین جدیدی از فیلم پدرخوانده 3 به مناسبت سی امین سال تولید این اثر سینمایی منتشر خواهد شد.

18 آبان 1399

ساماندهی ها در تخت جمشید شروع شد

مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید از چاپ 50 هزار بروشور فارسی و انگلیسی با هدف معرفی مجموعه تخت جمشید و همچنین شروع ساماندهی ورودیِ این محوطه جهانی اطلاع داد.

14 فروردین 1399

بوی آش ایرانی مشام زنجان را نوازش می دهد، به صرف آش دعوت دارید

خبرنگاران-گروه استانها: بوی آش مشام شهر را نوازش می دهد، زنجان چند روز دیگر میزبان دهمین جشنواره ملی آش ایرانی است؛ جشنواره ای که نخستین جشنواره بین المللی غذای کشورهای عضو اکو-راه ابریشم و ده ها برنامه جذاب دیگر را در دل خود جای داده است.

13 فروردین 1399

چک کردن پیغام ها با آینه هوشمند

با هوشمندترین آینه دنیا Savvy کنترل تمامی دستگاه های الکترونیکی خانه را در دست گرفته و ضمن حضور فعال در شبکه های اجتماعی، از جدیدترین و به روزترین اخبار دنیا آگاه شوید.

16 آذر 1398

گروه کُر شهر تهران در فستیوال کُرال خاورمیانه دوم شد

مهدی قاسمی در مصاحبه با خبرنگاران با اعلام این خبر اضافه نمود: فستیوال کُرال خاورمیانه روزهای 20 تا 23 اسفند ماه در شهر دوبی برگزار گردید. این فستیوال شامل اجرای گروه های مختلف و همچنین کارگاه های آواز و کُرال بود که این کارگاه های آموزشی توسط سوزی وانگو...

16 آبان 1398

تاریخ عرضه The Last of Us Part II معین شد؛ تریلر شگفت انگیز بازی را ببینید

پس از سال ها انتظار بالاخره شب گذشته طی برنامه State of Play تاریخ انتشار نهایی بازی لست آو آس: پارت دو (The Last of Us Part II) مشخص شد. این بازی موردانتظار در روز آدینه 2 اسفند 1398 روانه بازار خواهد شد.

9 آبان 1398

مکان ها پر بازدید دبی برای یک ماه عسل رمانتیک

این روز ها یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری دبی امارات می باشد. همچنین می توانید برای داشتن فوق العاده ترین ماه عسل در دبی نیز برنامه ریزی کنید. البته قبل از آن باید بدانید که در ماه عسل خود در دبی باید چه کارهایی انجام دهید و از چه مکان هایی بازدید کنید....

29 شهریور 1398

مونسان: علاقمندیم نقش بیشتری در نشاط اجتماعی و ایجاد امیدواری برای مردم ایفا کنیم

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور در جشنواره آئین شکرگزاری انار گفت: سایت موزه های سازمان میراث فرهنگی علاوه بر اقدامات موزه ای فعالیت های فرهنگی را نیز باید در دستور کار خود قرار دهند.

22 شهریور 1398

فستیوال سازهای بادی ریسک بزرگی دارد ، هنوز قابلیت های مختلف این سازها شناخته نشده است

مدیر فستیوال بداهه نوازی و تک نوازی سازهای بادی درباره فستیوال تک نوازی و بداهه نوازی شرح داد.

7 شهریور 1398
تعداد: (21)